Thursday, February 15, 2007

Love of My Life





kau umpama bunga yang mekar di hati ku
ku harap kau mekarlah selama-lamanya
kau umpama bintang menyinari hidup ku
ku harap kau terus bersinar

ketika kau perlukan aku
sentiasa aku ada di sisimu
ketika ku rindu padamu
terasa cinta semakin dalam

sayang kasih ku abadi
cinta mu mekar di hati ini
kau dalam ingatan
di sepanjang hayat ku
demi teguhnya cinta selama-lamanya

ketika kau perlukan aku
sentiasa aku ada di sisimu
ketika ku rindu padamu
terasa cinta semakin dalam

sayang kasih ku abadi
cintamu mekar di hati ini
kau dalam ingatan
di sepanjang hayatku
demi teguhnya cinta selama-lama..

kau umpama bunga yang mekar di hati ku
kuharap kau mekarlah selama-lamanya
kau umpama bintang menyinari hidupku
ku harap kau terus bersinar

5 comments:

zura lias said...

dh gambo bunge lak..gambo ubah-ubah..entry baru xde ke?cepat ar...tgh buhsan nie walaupun manyak keje..otak dh tepu..hahaahah

Anonymous said...

aiksss...ari tu punya gambar dah pi mana? hehehehee...


adik ipar

Sham said...

zura.. takder idea arr mau taruh apa.. kena mental block ni..huhuhu

adik ipar... sudah ditarik balik

Anonymous said...

wah!! jejiwe nampak.. hang ni romantik ke gatai hahhaa.. saper aku?? tok sah hang tanya.. yg penting kt x bermusuh.. sori ler, aku msk blog hang tanpe izin. jgn marah no.. anyway, aku imbas sume intipati blog hangni, mcm ala2 org frust, makan ati, nape beb?? idup kene bahgia.. kesusahan x perlu ditunjuk kat orang lain even hang bkn nak mtk simpati.. byk blajo dr adik ipo yg sorang tu.. how strong is she u'll never know hehhe... ok chow!

---- merpati----

Sham said...

alo beb.... kesedihan or kegembiraan adalah hak milik setiap insan... kenapa saya paparkan segala kesedihan? kalau tak paparkan, perlukah dipendam yang akhirnya menjadi barah... and furthermore, ini blog waa la beb.. suka hati la wa mau taruh apa... bukan marah arr... just stating the fact....