Thursday, March 15, 2007

Tag Desktop

Assalamualaikum,

Alamak, tanpa ku sedari rupanya ada la beberapa kerat tag yang aku tak buat.... antaranya tag desktop yang telah diperturunkan oleh Ila ni.... oleh kerana tagnya mudah... aku ringan2kan la tulang untuk buat.


Resolution : 1024 by 768 pixel (right clik/properties/setting)
Laptop, LCD or CRT monitor : LCD
Kaedah (bagi yang blur) :
Hit "Print Scrn" button (sblh F12) > paste kat paint/adobe photoshop..:)

Seperti yang tuan-tuan dan puan-puan lihat, aku tak letak wallpaper pun. Sebabnya, buat apa nak letak wallpaper sedangkan aku tak penah tgk desktop pon. Aku tak penah hide or minimize window yang aku guna... Lagi pun, rimas la... setiap kali on pc sure ambik masa nak load wallpaper tu... huhu.. okay... tag ni aku tak perturunkan kepada... jeng jeng...

1. Masy
2. Pooh
3. Kriesz

1 comment:

Masy said...

dah jawab la tag ni nanti gi le cek. tp betul ke kosong jeeeeeeeeee *muke gusip*