Thursday, September 20, 2007

Errmm...

WHY!!??

Betullah kata org.. buat baik berpada-pada... buat jahat jgn sekali.... buat baik tak semestinya dibalas dengan kebaikan... susu diberi.. tuba yang dibalas..

9 comments:

arianna adrizal said...

uiks! mcm kesinambungan entri kak masy je. bersabarlah dibulan mulia ni ye.

zura lias said...

erk..en sham bulan ni bulan emosional ke..sabor ek..

Sham said...

anne... ader kesinambungan dgn entry masy ek? tak disengajakan tu... psst.. ada majlis berbuka mcm ari tu tak?

Sham said...

zura... bulan penuh dugaan

Masy said...

andai ade kesinambungan, sila bayar royalti okeh! :p

sedapnye susu.. tuba leh guna wat menuba ikan.. ok tuh.. :)

Sham said...

perlu ke bayar? huhuhu

ikan yg kena tuba tak sedap la

Anonymous said...

maafkn saya

faisal said...

slm bro, waaa lama gile tak datang sini,huhu..aku lost ko punye linkkla...bila kita nak buka pose ni sham,hehehe...:) jgn marah2 sgt, bulan pose, paling sejak dtg dekat ngan dia pastu sepak je pastu lariiii.....

kurzz said...

ermm..sham wat happen??....ader sesuatu yg terjadi ker...hopefully ko banyak bersabar ek..xpe yg pasti yg BAIK pasti berterusan..dan yg JAHAT akan Menerima Pembalasan drinya..cepat ngn lambat jer...=) ape2 pun bro diharap tabah dlm menghadapi dugaan di bulan yg barokah nih..(huhu nasihat tuk diri sendiri gak)..