Wednesday, January 31, 2007

Aku, Dia dan Kamu

Assalamualaikum,

Terbelenggu, dibelenggu dan membelenggu.... memang sering membuat kita tak keruan... sasau akan keadaan... binggung akan situasi... Mencari jawapan yang didepan mata.. Buta akibat emosi yang membakar diri... Namun aku tetap disini.... membawa sinar lilin yang malap-malap menerangi diri.... Antara Aku dan Dia?

Nak sembang aper ek hari ni? Dah lama aku tak concentrate untuk update blog ni..... kalau nak diumpamakan taman... dah tentu berlalang... Tapi oleh kerana ada yang ingin aku terus mencatitkan sesuatu diruangan maya ni.... Aku taip la apa yang patut....

Esok hari wilayah, cuti bagi wilayah persekutuan... mula2 aku tak perasan langsung yang esok jugak merupakan hari thaipusam.... baru aku igt nak kluar jalan2 kat area selangor.. but for sure esok sesak... Baik aku dok umah baca novel yang aku pinjam dari Choo Ann sebelum ni..... dah lama sebenarnya aku pinjam dari dia.. tapi still tak kesempatan nak baca lagi.... Apa tajuk pon aku dah tak sure... Rasanya "The Client" by John Grisham... dah abis baca nanti aku critala serba sikit tentang buku ni ek....

Ermm apa yang berlaku hari ni? Boringggggggggggggggggggggg..... setiap hari di ofis merupakan hari yang boring bagi aku sejak kebelakangan ni... terutamanya sejak realignment ni.. aku tak kisah kerja banyak... yang paling aku kisah ialah membuat kerja 2 kali... Things should be simpler... Damn it's so simpler before this..... Ermmm .. takper la... I've no say....

P/s: Secara tiba-tiba...................

No comments: