Friday, January 19, 2007

Tempat Berteduh

Assalamualaikum,

Before this aku ada citer serba sikit tentang perancangan aku untuk membeli rumah dari kawan aku kan? So, on monday ari tu aku n Khairul dah buat appointment dengan valuer untuk "melawat kawasan". Sebenarnya ari sabtu lepas lagi aku dah pi melawat kawasan perumahan tu..... Takut tetiba lak tak berkenan, tak payah la buat appointment dengan valuer lagi... Tapi, aku betul2 suka dengan kawasan tu..... Walaupun keluasan rumah tak berapa luas, cuma 850 kaki persegi.... Tapi kawasan persekitaran yang tenang, luas dan kawalan keselamatan yang ketat bebetul2 dah buat aku tertarik... Tambahan pulak.. ader kolam renang... Jom kita tengok gambar.

P/s: Psssttt, adik ipar.... tak mau sewa ke? hehehehe


X mark the spot

Sejuk jer nampak air tu... macam nak terjun


Kawasan yang bersih n nyaman

Gambar kolam lagi....

5 comments:

Masy said...

kat mane nih? cam menariks jerk

Anonymous said...

errrkk.....awat tinggi semacam jer ni...sewa mahal sangatla abg ipar...lagipun kawan tarak available lagi kalau nak sewa pun. tak apala...kalau lan bagi-kita sewala...kalau hubby kita tak bagi-awk discuss dgn dia k.

ps/ tingginya- kita gayatlaaaaaaa


adik ipar

Sham said...

masy... kat bandar mahkota cheras.. area memang best woo...

adik ipar.. takper lah.. nanti igt nak dok situ pun

arianna adrizal said...

cambesh gak. bape nk sewa ni? ceh tetiba je tanya eh.. hehe. sori..

Sham said...

anne... dulu igt memang mau sewakan... tapi atas sebab2 yang tertentu... igt nak dok kat situ lak :)