Wednesday, June 08, 2005

Naruto


Need i say more about this very compelling anime? Naruto bolehla di anggapkan sebagai anime terhebat setakat ini.... Jalan cerita certa perkembangan watak telah diolah dengan baik... Kita seolah-olah berada di dunia naruto setiap kali membaca manga atau menonton anime tersebut...
Sebelum ni aku gilakan Slam Dunk.... aku dah beli satu koleksi anime tu, jenuh la nak abiskan semuanya... makan bulan gakla.... sekarang ni, Naruto pulak.... aku dah download hingga 261 episod naruto dari website ni http://www.narutochaos.com. Bagi sesiapa yang nak cuba download sila la.. Free beb...
Ok la... Bos aku dah masuk... nanti kantoi lak.. babai..

1 comment:

SZS said...

hmmm.. dulu..aku pun suke Naruto, tapi lately cerite dia mule mengarut yg amat.

lagi pun ada byk cerite anime lain yg best... macam Claymore.