Monday, June 13, 2005

Outing ke Pd

10-11/6/05-Location BNM Resort PD
Sabtu hingga ahad baru-baru ni aku ngan kawan Ajai pi PD.. kununnya nak merelease kan tensen... Mula-mula aku ingat nakpi sorang jer kalau takder member yang nak ikut, almaklumla.. kepala aku tengah serabut tak terhingga ni......... nak harapkan adik aku..Hmmm... sampai mampuih la dia tak nak ikut... sib baik la si ajai tu nak ikut... yang aku pelik.. tak payah nak pujuk lak tu... mesti kepala dia pun tgh serabut..hehehe..
Tepat jam satu setengah, kami bertolak dari rumah ajai kat pantai dalam(dekat jer ngan umah aku.... kentut pun dengar la..hehhe)... Nak tau kami naik kami? tak payah la tau... nanti kagum lak..... hehehe..
Jalan sesak gak ari tu... dengan lori yang besau-besau memecut kat highway tu tak hingat punya.... ader sebijik lori tu.. punyala degil.... aku nak potong... dia nak potong gak... bawak kemain punya laju.....last2 aku ambik lane kiri.... aku cilok sama dia.... baru dia tau.. hehehe..
Tepat Jam 3.... aku pun sampai kat resort BNM.... dah usang gak resort bnm kat Pd ni... compare ngan last time aku pi batu feringgi... takpa la..... RM4 ajer semalam... tak rugi pon.. hehehe.... aktiviti aku sepanjang sehari lebih kat Pd tu..hemmmm... makan... tido... tgk Tv.... Pantai kotor... air berbau..... tak best langsung.... tak sabar lak aku nak balik K.L

Posing berlatar belakangkan laut


Ajai yang dah K.O(padahal dia dok blakang ajer)


View

Ari ahad pukul 2.30... aku checkout.... start enjin... gudbye Pd... maybe len kali aku mai lagi... kalau kepala aku betul2 serabut lagi... tak serabut... jangan harapla aku nak mai dah... wassalam...

2 comments:

Anonymous said...

ok la sam...aku tengok hang punya ni..pi pd ek..ok la gak pd tu..nasib baik ada gambar hang kat situ, aku ingat pd tu "PANTAI DALAM"..hehehe..kwang,kwang.kwang...hang bertambah hensem dan tembam..apa ni? senang hati kot...serabut2 pun,hidup ni penuh dengan serabut tau..serabut kat macam2 tempat..kwang..kwang.kwang..

oleh sharis

anakomak said...

oitttt cantek ah view pantai dr atas... x snagka no.. itu dr view kat 'banglo' ka aptment??? moskel japs...