Wednesday, October 26, 2005

Countdown

Assalamualaikum,

Kenapa rasa lambat jer hari-hari yang berlalu... setiap detik tu rasa makin perlahan.... kepala aku dah dok igt kampung jer... keje pun makin malas.... kalau boleh ari ni gak aku nak ambik cuti balik kampung... cuti banyak lagi ni.... Tapi saper plak nak buat keje aku nanti...
Sebenarnya aku tak sabar nak main mercun yang aku beli dari emli ari tu.. abis la duit aku dalam RM70 hinggit angkara mercun punya pasal.... adik2 aku kat kampung pon dah tak sabar tunggu aku.. Di ingat balik rasa membazir lak beli mercun sampai mcm tu punya banyak..... beli baju raya pun ok... tapi setahun sekali punya kes, takper la... janji heppi....
Tahun ni seperti 3-4 tahun yang lepas, aku balik beraya naik moto lagi..... aku rasa seronok plak balik naik moto ni... rasa bebas bila kat tengah-tengah highway tu daripada terkurung dalam bas atau kereta... memang la kurang selesa... tapi aku suka macam tu.... lagi pun ader la gak transport untuk aku merayap kat tepeng nanti..... malas la nak guna moto adik aku.... tak selesa....
Pada umat-umat yang rajin membaca blog aku ni(aku tau tak ramai).... Aku nak ucapkan Selamat Hari Raya, maaf zahir dan batin serta berhati-hati dijalan raya... ingatlah mereka yang tersayang.... kalau drebar bas tu bawak laju.... pi sound sket.... suruh dia bawak slow-slow... biar lambat asal selamat....

12 comments:

Anonymous said...

Nice Blog!!!   I thought I'd tell you about a site that will let give you places where
you can make extra cash! I made over $800 last month. Not bad for not doing much. Just put in your
zip code and up will pop up a list of places that are available. I live in a small area and found quite
a few. MAKE MONEY NOW

tipahvogue said...

oit..oit..oit..semalam dah ngaku kalah, kan? tade..tade...naik motor tetap saket bakang, tak leh tidur, tak leh berangan, tak leh borak2 ngan oang seblah, tak leh layan blues, pendek kata serba tak leh la kalo naik motor! muahahahaha....

mana se7en tagged nih????

Sham said...

ahh. tak kira.. best gak naik moto.. huhuhu
7 tag? wajib ke buat bender tu?

Anonymous said...

huiiiiii bebaik bawak moto tu .bukan pa keta , bas , lori pon byk kat ataih jln raya.. ko pon jgn coner lepat sgt.. janji ko selamat sampay kg ko dah lerr.

anakomak said...

pesanan dr penaja.. bawa le moto tu laju2 x pe... bak kata ko.. ko kan nak bebas heeh :p

Sham said...

eh.. perli nampak... sepelet karang

anakomak said...

apa sepelet2 nih.. dah jd cam ila plak dier nih :p

Sham said...

ila le pengaruh aku tu.... huhuhu

Anonymous said...

oooo ko nie mau race ka kat haiway tu ... muahmuahmuah..

Anonymous said...

Nice site!
[url=http://lmacgqei.com/lhdh/bnzy.html]My homepage[/url] | [url=http://yzpllaur.com/ksuu/ashq.html]Cool site[/url]

Anonymous said...

Well done!
My homepage | Please visit

Anonymous said...

Good design!
http://lmacgqei.com/lhdh/bnzy.html | http://laxmwvxv.com/mheg/tzeg.html