Tuesday, October 11, 2005

Puasa

Assalamualaikum,

Napala baru-baru ni aku malas sangat nak update blog, maybe sbb keje aku makin bertambah-tambah kot. So, pada kekawan yang rajin dok jengok blog aku ni..... terima kasih kerana sabar menanti.

Kejap je ek, dah seminggu kita berpuasa, masa yang berlalu begitu pantas... rasa tak sedar pun dah seminggu.. Lain la pulak kalau kita asyik menghitung hari nak raya, kalau mcm tu, sure la rasa lambat. Dalam seminggu berpuasa ni, takda banyak yang berlaku, menu berbuka and bersahur pun sama jer, kecuali la ari jumaat lepas, aku berbuka kat restoran Pakcik Samuri yang femes tu... Adik aku banjer, sbb ari sabtu dia dah nak ke Sabah, so keseorangan la adik ipar aku kat sini... Aku try call dia tak dapat2, nampak sgt la kat Kunak tu takder line....

Apa la dugaan yang bakal menjelma dalam bulan poser ni... selalunya dalam bulan ramadhan ni mesti byk dugaan yang akan datang.... kenala byk bersabar... Tapi dah ader hint yang ader beberapa dugaan akan tiba tak lama lagi.... Dalam bulan puasa ni jam biologi aku turut berubah... pukul 5 dah bangun sahur... pukul 10 dah ngantuk giler.... letak kepala jer.... sure hanyut.... Lepas raya ni nak kena adjust balik... tak bujang la kalau tido awal... hahaha....

P/s: Rasa malas lak nak raya tahun ni.. naper ekkkkk

No comments: