Tuesday, October 04, 2005

Recap of last 2 weeks

Assalamualaikum,

Lama rasanya tak update blog ni, entah la kenapa... nak kata busy... takla sebusy sampai tak boleh nak update blog. Ok, straight to the point, on sunday 25/9/2005 ader merupakan hari bersejarah dalam famili aku kat kampung, ye la first time umah aku ader kenduri kawin... sapa lagi kalau bukan adik aku lan. Biasala, kenduri belah laki le pulak. Tak banyak yang aku boleh citer, sbb aku pun tak tau nak citer apa(takder mood nak citer ni). Alhamdulillah, semuanya berjalan lancar, seperti dirahmati, Taiping yang masa tu tiap-tiap hari hujan tapi on that wedding day, cerah elok jer....


Bersanding



Ok tutup citer pasal kawin, last sunday aku dah pin dah kerumah member-member aku masa study dulu.... member asasi kat first colledge u.m dulu... Dah hampir 10 tahun kami kenal.... perangai masin-masing pun dah masak sangat... yang pasti, bulan puasa ni takder la aku nak berbuka sorang2... ader gak Ajai, Wira, sharis, master and usop untuk berbuka skali... walaupun masuk rumah baru(yang dah usang.. hahahaha) aku tak rasa janggal langsung....

No comments: