Tuesday, June 13, 2006

Sons Of Adam-Memori Duka

Secara tiba-tiba aku mengingatimu
Di kamar sepi malam syahdu
Inikah katanya rindu
Sengsara tiada terhingga
Setelah perpisahan pun berlalu

Terdengar lagu cinta membawa kesayuan
Membangkitkan hasrat yang terluka
Lalu aku terdiam pada lena yang panjang
Terurailah rahsia yang terpendam

( korus )
Bertahun dalam derita
Tanpamu aku melara
Berbekalkan saat mimpiku di perjalanan ini
Pemergian dirimu putuslah cinta yang lama
Menghentam diriku dalam memori

Malam kian memaksa lagu menghanyut pilu
Wajah-wajah duka pun hilang
Jika tersua lagi mungkin aku menangis
Menahan getaran hati yang musnah

Tiba-tiba aku rasa best plak lagu ni... Believe it or not, before this i never heard of this group. Semua mukh yang punya pasal.... habis banyak lagu-lagu lama dikenalkannya kat aku... To think about it... best gak sebenarnya compare dengan lagu-lagu sekarang yang kebanyakannya menyemakan kepala.......

3 comments:

Anonymous said...

aduhhhh lagu nie ,, dalam makna nyer . apa pun tang korus tu ... huhuhuhuhuhu

Masy said...

lohh..tak penah dengau nama grup ni? biau betul dak ni??
hohohohohohooho..

Sham said...

anony... tangkap syahdu jap

Masy.... tak pernah dengar ek.. *pap.. pap.... Piiiirrrrrahhhhh