Thursday, June 01, 2006

Kenangan Cinta-4U2C

Kenangan saat berputiknya cinta bersama
Ingat semua... padaku berdua
Mengapa... kesudahan begini yang kau pinta
Mengakhirkan cinta kita

Siapa... Sebenarnya...
Yang menjadi punca perpisahan kita
Cinta dan perasaanku hancur kini
Kau pergi... (kau pergi)

( korus )
Andainya engkau tahu
Perasaan ini
Ku kan pasti kau mengerti
Menangis sendiri
Pintaku hanya satu
Sebelum berlalu
Jika engkau disakiti
Pulanglah...
Kan ku nanti kau kembali oh sayang

Teringat balik zaman skolah dulu bila dengar lagu ni... :)

17 comments:

Anonymous said...

hi sham..lg ni sy x tau laa...hehehe..mcm sedih jerr..

zue

arianna adrizal said...

sham,
lagu ni ms sy tingkatan 3. beli kaset kat tapah dan sepanjang jalan ke cameron dok putaq kaset tu sampai abah ckp,
'hang takda lagu len ka.. penin dok dengaq lagu tu ja..'

..kenangan.

Sham said...

zue.. yessss.. berjaya gak... ada ka tak penah dengar.. lagu ni best tau

anne... dulu saya minat betul lagu ni... masa tu kat Asasi sains U.M .. kalau tgh study, b9ila kluar jer lagu ni kat radio.. trus berenti jap.. layannn dulu

Masy said...

anne,akak bli gak album ni, best sgt. tp ade laaa makhluk asing yg pinjam x reti2 nk pulangkan, terusla lesap smpi laa ni.

hampeh.

huhuhuhuhuuhuuhuhuhuhuh

Anonymous said...

hehehe lagu nie masa form 3 . ooo banyak kenangan betui 4u2c.. 3a3 smab ...

arianna adrizal said...

sham,
awk tgh wat matrik, sy tgktan 3. mmm, nmpak sangat laaa.. betapa muda belianya sy nih. hahahahahhaha!

kak masy,
moh kite fire org tuuu!

err, cd akak sy da abih tgk. bile sy pi s.alam sy pulangkan ek.. :)

Sham said...

anony... so umr awak skarang dalam 24-25 le ek.. hehehe

anne... time tu.. skarang tidak lagi.. hahahah

damnlyweird said...

hello....baca posting ni teringat kat zaman skolah dlu....budak2 lagi masa tu...

Sham said...

hai... tapi skarang dah besar le ek? hehehe

Anonymous said...

hehehehe oooo muda nyer kiter hohohoho.. tu la .. smpay ader org kata sy nie budak sekolah lg ....adoiii segan nyer .. apa pun 4u2c ,, memang kenangan masa sekolah .. fiona .........tercipta la irama ,, cinta nie ..

Sham said...

ye ke... saper la anony ni ek...

Anonymous said...

hehehehehe,, saya adalah saya ..

Sham said...

ceh

Anonymous said...

hui hohohohohoho..

Anonymous said...

Excellent, love it! Elaborate kitchens acyclovir http://www.cum-2.info Snl cell phone Re-max timeshare investments Texas real estate investing advice Nissan truck tires

Anonymous said...

Boleh tanya tak? Apa nama album 4u2c bagi lagu nie? ... Saya tak ingat lah .

Eddy said...

oh Kenangan Cinta, teringat balik zaman masa 'puppy love'... ade banyak lagi lagu lagu yg membuat ku teringat balik kisah kisah lama spt:

Gerimis Mengundang - Slam
Luka Seribu Rindu - Fotograf
Rindu Serindu Rindunya - SPOON
Masih Terserlah Ayumu - EXIST
Suci Dalam Debu - Iklim

Siti N, Amy Mastura, KRU, Nora dan banyak lagi....
thanks to them brought us so many nice malay songs...