Thursday, May 25, 2006

Adam - Jatuh

Di manakah pemandangan terindah di dunia?
Puas ku cari setelah jauh melangkah
Hingga takdir menyuluh ke arah mu
Ku temu pemandangan itu terlakar di wajahmu

Dengan setiap renungan
Terpesona ku rasakan
Dengan setiap belaianmu hati makin tersentuh

Oh kasih, oh kasih
Ku berterima kasih
Padamu kerana menyempurnai hidupku

Dan sakit dah sungguh aku asyik terjatuh
Jatuh cinta dengan kamu

Dalam berjuta-jutaan lagu
Tiada satupun dapat menenteramkan kalbu
Melainkan bila kau menyebut
Ke telinga bahawa kau juga sayang padaku

Dengan setiap lafaz kata
Harapan makin menyinar
Untuk kita bersama membina hidup bahagia

Oh kasih, oh kasih
Ku berterima kasih
Padamu kerana menyempurnai hidupku

Dan sakit dah sungguh aku asyik terjatuh
Jatuh cinta dengan kamu

Ku rasa setuah-tuah manusia
Nikmati hidup dengan wanita yang ku cinta

6 comments:

5 MAIMUNAH '97 said...

dah jatuh laks dia :D

ema-

Sham said...

tak jatuh la... saya up lagu ni.. best lak dengar.. lagu ni sebenarnya soundtrack citer dunia baru yang ditayangkan kat tv 3 tu

5 MAIMUNAH '97 said...

ooo... ape2 ntah cite dunia baru.. cite bebudak...
-ema-

Sham said...

ala.. takder aper nak tgk... layan jer la.... lagi pun klakar arrr

Anonymous said...

heheheh dah dengar lagu nie ok jugak ,,,,

ai said...

aaa...sukaanyaaaa kat lagu nie.. siap letak ringtone lagi.. hehehe.. tak tau plaks lagu nie jadi soundtrack citer tu..tak dan laa nak tgk citer dunia baru tu.. dok tgk kat iklan je.. apa pun, lagu nie mmg ai minat... best..best..