Tuesday, February 28, 2006

Birthday Dedication

Assalamualaikum,

Entry ari ni aku dedicatekan khas untuk kawan aku bersempena birthday dia yang ke 24... Tentu korang pelik, apa yang special sgt dia ni sampai aku createkan entry khas untuk dia.... Lahirnya blog aku ni pun hasil dari inspirasi yang aku dapat dari blog dia.... Hasil dari source blog dia yang banyak aku kidnap (itu dulu la).

Macam mana aku kenal ngan dia? Semuanya bermula bila suatu hari tu aku masuk friendster.. oleh sebab ari tu aku tak tau nak buat apa.. aku browse le ke page orang lain.... tetiba plak termasuk page dak ni.... tgk gambar... ok gak ni.... aku antar arrr msg.... keesokannya ader reply, suruh aku add dia dalam friend list aku, tapi aku tak mau abis kat situ ajer... aku cuba teruskan berborak..Time tu aku jadi giler friendster sket.. setiap pagi mesti bukak friendster...nak baca msg dia...kalo sehari tak dapat msg tu.. jadi gilo jap... hahhaha...
Lama-lama lepas tu, aku terperasan address blog dia.... aper lagi... aku pon masuk dan mula la buat havoc.. aku guna nick 'orang'.. untuk pengetahuan korang.. tu la first time aku guna nick 'orang'.... Mula-mula dia tak tau saper 'orang' itu.. tapi kesian punya pasal... baru la aku explain kat dia.... dari blog dia, aku masuk plak blog member dia.... dari situ baru la aku nampak muka dia dengan jelas sbb gambar friendster tu tak clear sangat....

Dari mula perkenalan, sampai la sekarang.... sudah hampir setahun... untuk pengetahuan korang baru bulan lepas aku sempat bertemu dengan dia... Apa reaksi aku? "Laaa kecik jer orangnyer"(tapi comei) tu jugak la reaksi member aku yang menemani aku ari tu..... aku tak mau komen banyak lagi... takut tersalah cakap plak.... To you my dear friend... Happy Birthday... harap semua cita-cita serta impian awak tercapai.... i really appreciate the friendship between us(walaupun susah giler nak call awak).... Thanks to the inspiration that you gave me.. to start something that i would never imagine if i didn't know you.. Yes.. you play a part in this..(macam ucapan kat oscar award plak, ikut suka arrr... kan ni blog aku.. hahahhaha)

P/s: Bila mau blanja tgk wayang?

17 comments:

Noushy Syah said...

ehem ehem..besday caper tuh? secret admirer ke?Hepi besday to her..eh eh...cilap. cape ek?lallalalla

Sham said...

tak la noush... birthday kawan sham..... sham mula mengenali dunia blog ni sejak sham kenal dia la

Anonymous said...

salam .. so ok la tu awk .. terus kan ,, kebizian .. br balik cuti ,, tioman island..

Sham said...

erkk... minah ni tak abis2 bercuti jer...

Anonymous said...

mekaseh..mekaseh..terharu ade special edition..hakhakhak..tp 24 tue cover-cover ek..pretend like i'm still 12...ahahahhahahahha

Sham said...

12? hehehe .. kiranya berhingus lagi ler ni? hihihi

Masy said...

selamat hepi besday gak kat kawan tu..eh,apsal x mention nama dia?nak gak tgk blognye..apedaaa..kedemut!

Sham said...

hahaha...errmm untuk ke blog dia.. saya bagi klu ek... "Jamal memang gemar berlakon... kenali kami bukan filem dia" hahahaha...terasa mcm treasure hunt plak...

Masy said...

hah?? *garuk pale smpi berdarah* ni klu ke slogan ni???kan main susah lagik!

minggu dpn jela smbung pk..hoho

Sham said...

laaaa..... soalan mudah pon pening.. ni mesti tak penah masuk treasure hunt... jawapannya ader di blog saya

Anonymous said...

ehh..lupe nk jwb bila nk banje tgk wayang??bile ek?bile ek?bile ek?bile sy free...problemnye sy x free bln nie...hihihihi..penatt...*sigh*

Anonymous said...

opsss awk selagi ader rezeki selagi tu nak bercuti .. insyallah bulan nie nk pi ganu kiter wehh .. redang kau tunggu yeaaaa.. i coming ..

Sham said...

erkkk..... kalo camtu.. saya book awak bulan 4 nih.. hahahahha

Anonymous said...

ermm..tgk le camne ek...x janji..kene check dulu..:D..anyway..thanks for special entry...really appreciate it...

Sham said...

hahahha.... okay.... tau.. awak tu busy ngalahkan menteri

Anonymous said...

Well done!
[url=http://izexbcuw.com/zkfn/vcys.html]My homepage[/url] | [url=http://fducuyfk.com/qair/jbqg.html]Cool site[/url]

Anonymous said...

Nice site!
http://izexbcuw.com/zkfn/vcys.html | http://rjcmhvqn.com/yyjj/evrq.html