Thursday, February 16, 2006

Bumper Issue

Assalamualaikum...

Tetiba plak rasa nak update blog petang-petang ni, al-maklumla dah 2 hari aku update.... edisi yang pagi tadi tu abaikan ajer la...... Sebenarnya sepanjang 2 hari aku tak masuk opis, ader course kat Human Resource Development Centre(HRDC) kat p/j.... Computer Course ajer... so, boleh la rilek-rilek kat sana, siap boleh chatting kat blog lak tu..... Lecturer pon spoting.... Dia pon tak kisah aku dok chatting.. janji apa yang dia suruh buat, aku dah settle ngan cemerlang.
On the first day tu, aku sempat sampai umah sebelum ujan turun, tapi on the second day, hujan dah turun sebelum pukul 5... lebat tak hinggat punya... terpaksala aku tunggu dulu... maklum la moto aku mana ada bumbung. Sampai pukul 6 lebih ujan tak berenti lagi... Maleh nak tercangak kat situ, aku start moto, trus tuju ke KFC yang tak jauh dari tempat aku menunggu..... Elok dah abis makan, ujan pon dah berenti...
Masa lepak2 kat bilik, ternampak ajai tgh baca Da Vinci Code.... waalah... dah jumpa apa yang aku nak buat weekend ni... aku nak abiskan citer tu.. awal lagi aku dah pesan kat ajai jgan bawak buku tu balik kampung.... kalau tak, melopong la aku minggu ni.... Dengar citer best buku tu... this year gak movie dia akan kluar.. Pelakon utamanya Harison Ford.. feveret aktor aku tu... So, sebelum aku tgk movie, baik aku baca buku dulu... baru la tak blur masa tgk movie nanti...

Apa la yang aku merepek kat atas tu.... Kpala tengah pening, hati tgh sedih.... Biarla ujan lebat kali ni membasuh memori terhadap dia...... Selamat Tinggal......

4 comments:

arianna adrizal said...

sham,
o..antu buku gak ek. story cket psl citer tu.. cambesh jek :)

cepotet said...

wwoooo... makan kfc. lama eh tak dgr cite awak. besh nye baca cite balik kg raya cina.. sob..sob..sob..

Sham said...

arianna.... antu buku? eh.. kiter bukan antu ek.. hehehe... laa.. kan saya ckp kat situ, saya baru nak baca buku tu.. blum dibaca lagi.... tapi yang pasti sure bestnyer.... nanti lepas saya baca... saya citer ek...

Sham said...

erni.. blog erni lama giler tak berupdate.. sbb tu lama sham tak masuk....hehehehe.. memang best cuti ari tu.. rugi erni tak balik taiping