Friday, February 17, 2006

Tag of 4

Alahai... kena Tag plak... dulu aku penah kena tag skali, tapi aku buat tak tau je... tapi oleh kerana skarang ni aku tgh free sket, boss aku plak menghilang entah kemana... aku curi sket masa untuk memenuhi the so called "Tag of 4" ni.

Four jobs :

1- BNM Staff
2- Was a Sales assistant at Jaya Jusco Midvalley
3- Was a Sales rep for Berjaya HVN(i sold mini Computer for Children at Jaya Jusco one utama)
4- Actually dah banyak sangat keje yang pernah aku buat... kalau nak senarai pon, dah tak igt... sebab setiap kali cuti semester(masa study dulu) mesti aku buat part-time job.

Four Movies that I like:
1- My al time fav. Star wars(ep. 4, 5 and 6) the one with Luke, Han Solo, Lea Organa and Chewbacca tu... Tgk 10 kali pon tak boring.. Feel the force Luke... Feel the force...
2- Lord Of The Ring..... Fellowship aku tgk wayang 3 kali... Two Towers aku tgk 2 kali.. Return of the king aku tgk 2 kali gak... Dvd plak aku tgk 1 kali setiap satu...
3-Indiana Jones.... Citer ni aku tgk tah brapa kali pon tak igt... tapi setiap kali aku tgk.. sure aku ketawa...
4- Lagi aper ek.. alahai, tak igt plak

Four Places i've lived:
1-Taiping(hometown)
2-Kolej Kediaman Pertama U.M(During Matriculation)
3-Kerinchi(During Faculty)
4-Pantai Dalam (currently)

Four favourite TV series:
1-Macgyver(aku minat giler citer ni.... kalau sekarang ditayangkan semula, sure aku akan tgk)
2-Star Trek Generation( yang ada Jean Luc tu)
3-Stargate SG 1 (what can i say, Richard Dean Anderson is my feveret tv series actor)
4-All CSi type of series, such as.. CSI.. CSI Miami and NCIS)

Four places i've been on vacation:
1- Fraser Hill
2- Port Dickson
3- Batu Ferringhi, Penang
4- Taiping... takder tempat yang lebih menenangkan selain dari kampung halaman sendiri....

The 4 blogs i visit daily:
1- Kriesz
2- Masy
3-Noush
4- Tipahvogue
Sebenarnya byk lagi.. tapi yang atas tu top of the list la


Four of my Favourite foods:
1-Kuew Teow Kerang( ish... tetiba plak rasa lapar)
2-Laksa Penang(2 magkuk skali makan)
3-Kuew Teow Bandung
4-My mums cooking...(ape2 pon sedap)

Four places i'd rather be:
1- Japan(nak tgk bunga Sakura)
2- Beijing(ntah kenapa.. tapi teringin nak pegi)
3- Anfield(nak tgk live M.U vs Liverpool this weekend)
4- Taiping bandar warisan(rindu kat kampung halaman)

Four albums i can't live w/o:
1- NA
2-NA
3-NA
4-I can live w/o any musics

Four vehicles i own:
1-Honda wave 125
2-NA
3-NA
4-NA

Four of u,pls carry on these virus ok!
1- Zura
2- Manz
3- AI
4-Saper lagi ek.. yang lain sumer dah kena tag jugak....

16 comments:

Noushy Syah said...

yeh yeh...n0ushy suke CKT yg manayk kerang tuh, ehh sham pun suke..tehehhehe..amacam bole arr belanje n0ushy nanti..wahhh lagi manyak kerang dgn sayur putih2 tu wahhh lg setappppp!!! Tapi bole d pinggan aje..kalau 3 pinggan uekkkk sume kuar balik muahahhahhaha!!

Anonymous said...

alamakkkkkkk kiter pulak x suker adoiiiii . tak leh nk telan ..

arianna adrizal said...

o, org tepeng. pe kabo zoo tepeng kite.. ehehe.

Sham said...

boleyy.... mai la sini... hahaha.. kat area umah sham ni adr juai kuew teow kerang sedap gak arr... 2 pinggan bioleh lagi larr.. 3 pinggan sham pon tak boleh, btw noush... sayur putih yang noush kata tu tauge la a.k.a beansprout.

Sham said...

arianna... zoo tepeng? balik cuti ari tu sham tak melawat pon.... sbb ramai sgt, musim cutu le katakan... jalan kat lake tepeng jem giler.. eh.. arianna penah sampai tepeng ke?

Noushy Syah said...

yehahhh..sham, oo br igt Taugeh rupanya muahahhahaha..lupa kamus xde masa tulis komen tuh tehehehhehe..

Sham said...

hahaha... next time make sure kamus noush ader disbelah setiap kali menaip komen

Masy said...

gelak kat arianna jap..pejadah lee yg ko g tanya kabau zoo tepeng?meh aku jawabkan..zoo tepeng sehat tp menggu lps demam selsema sket..sejak mkn breacol ni da ok sket zoo tepeng tu..hohohohohoho..

hohoohohohohooho..!!!

Sham said...

oooo.. zoo tepeng pandai ckp ek

Unknown said...

Alamak!! Ai kena tag... emm..sesaper nak baca tag ai.. boleh laa ke http://aicomei.blogspot.com

takpe ek sham promote blog ai kat sini..incase ada sesaper nak baca lee...tak nak takper..takde hal punya...

Sham said...

hehehe... sure ader yang nak baca nyer... boleh la kenal2 ngan puan ai ni

arianna adrizal said...

ooo..gelak kan org. hampehnyer dak masy nih!

penah pi dulu ms lps spm. ada kwn org sana. tu yg tanya kabo.. manala tau da tutup ke, da x best cam dulu ker.. bukanla tanye demam ke batuk ker.. grrr!!! nk kena dak masy nih tau.

Sham said...

ooo... kawan dok dalam zoo tu ke? hahahahaha

arianna adrizal said...

hampess abestos betull! jahatnyer, arrrr.. xmo kwan....... *lari2 lam ujan* ahaks.

Sham said...

hahaha... eleh.. gurau pon tak bley ek... lari arr.. lari dalam kotak ujan tu.. hehehe

Sham said...

aper tu? hahahaha