Wednesday, November 09, 2005

Assalamualaikum,


Ini hari aku nak nyanyi sket..... besh lagu ni... tiba-tiba lak bermain dalam pala otak aku....


Milik Siapakah Gadis Ini


Milik siapakah gadis ini
Wajah lembut bagaikan sutera
Ingin hatinya ku miliki
Apakan terdaya
Adakahkan terdaya

Milik siapakah hati ini
Bagai berkurun lama kesepian
Ingin aku mencurahkan kasih
Kepada yang sudi
Adakah ia sudi

Lama telah ku impikan
Gadis sepertinya
Mengisi taman hati
Dengan cahaya kasih (suci)
Siapakah gadis yang ku idam...

Aku teringat satu pesan dari Saidina Ali bin Abi Thalib, " Berputus asa (terhadap wanita) adalah kebebasan, harapan itu satu penyeksaan". Mungkin, inilah yang patut aku lakukan... biarlah seperti aku tak pernah mengenalinya... biarlah dia sekadar teman biasa.... kalau dah jodoh, tak kemana, ye tak? huhuhu



6 comments:

anakomak said...

alahaii

milik kah siapa kah wajah itu...???

ahakss... ako tahu ako tahu.. ala bang long toksah sumbunyi2 ah dr adik mu ini chewahh muahhaha..

Sham said...

apo yang sembunyi2 lak ni.... eh... bila masa jadi adik aku lak ni?

anakomak said...

erkk sejak sejak terpandangkan wajah adik mu...
muhahaahhaa

Sham said...

ceh..adik aku sudah beristerila.. jgn mau mimpi haaa.... hehehe

anakomak said...

kan ako tgk adik mu sebelum dia beristeri..

yapedaaa...

ala x luak pun... suker2 tgk je. :p

Sham said...

hehehe... nanti aku cerita sama aku punya adik.. huhu