Thursday, November 17, 2005

***Tak Cehat ***

Assalamualaikum,

Ari ni aku tak sihat, badan lemah semacam jer ni.. Ikut hati nak ajer ambik cuti... Ni semua angkara aku terlena masa balik dari keje semalam.... sampai jer umah dari opis, aku layan juara lagu semi-final jap.... elok jer Ning Baizura start nyanyi, aku trus terlelap.... sedar2 dah dekat pukul 7 malam.. Badan rasa semacam jer, dah seram sejuk. Pas mandi, layan Detective Conan sampai abis baru pi pasar malam. Tak tau la nak makan apa time badan tak cehat ni, pekena la Yong Tau Foo.... Malam tu badan aku bertambah panas, lepas abis jer citer Independence Day, aku makan obat dan trus lelap.
Bangun pagi tadi punya la seksa.... sib baik dah kurang sket la demam aku ni, boleh la nak menggagahkan diri untuk pi keje... kalau tak, M.C le ari ni. Nampaknya kensel le niat aku nak turun gym tgh hari ni....

Dalam kehidupan ni, kita sering diberi pilihan.... untuk melalui jalan yang dipenuhi ranjau atau melalui jalan yang nampaknya begitu mudah...... Tapi kita jangan menganggap jalan yang nampaknya mudah itu adalah semudah yang disangka, sebab kehidupan kita sering dipenuhi dengan ketaktentuan....

No comments: