Thursday, November 10, 2005

Assalamualaikum,

Semalam aku balik dalam ujan, mula perjalanan ok jer... tapi bila dah sampai kat jalan travers, ujan turun mencurah-curah.... Seakan tahu apa yang tersirat di hati aku pada masa tu. Kenapa cepat sangat aku boleh terjatuh cinta pada dia, kenapa cepat sangat semua ni terjadi.... Sebelum terlewat, biarlah aku mengambil langkah untuk selamatkan hati aku dari terluka.... Buat yang di sana, selamat bebahgia dan semoga berkekalan hingga ke anak cucu.... kalau ada rintangan, sabarlah dalam menghadapi... setiap masaalah dan halangan ada jalan penyelesaian asalkan kita tak panik dalam mencari jawapan......

Cerita yang aku nanti-nantikan dah hampir muncul di pawagam, aku dah plan nak pi tgk ngan ajai.. oleh sbb cuti sekolah, kena la tgk midnight... kalau weekend sure fullhouse..... Sesaper nak join aku tgk Harry Potter and the Goblet of Fire, sila la jerit kat shoutbox... boleh aku booking kan tiket skali nanti.... Sure gempaqnyer siri ni, sbb Harry dah tahun 4 .... Magic pon dah makin power....

No comments: