Thursday, November 24, 2005

Buhsan

Hari ni aku betul-betul bosan... sepatutnya semalam ngan ari ni, vendor dari it department dah datang untuk configure pc baru untuk staff-staff department aku yang bakal menerima pc baru tu, tapi sampai sekarang tak datang-datang lagi.... Aku jemu menjawab pertanyaan staff-staff yang terlibat.... sebenarnya bos aku dah email kat mereka2 yang terlibat tu ari isnin lagi, yang aku akan mula menukar pc-pc baru tu pada ari rabu.... bila sampai sekarang pun masih takder perkembangan.... mula la ader yang bersuara.... Dengan ulser kat bawah lidah aku yang makin membesar ni.... lagi la aku tensen..... silap tanya.. ader lak yang nak kena hamun.... sib baik aku ni penyabar orangnya...(ye ke?)...
itu jer la.. nak meluahkan perasaan jer sebenarnya ni... wakakakaka

No comments: