Wednesday, November 16, 2005

Open House

Assalamualaikum,

Semalam aku tak update blog, rasa takder mood plak..... Takder aper yang penting pun berlaku, life aku ni too simple sangat, pi keje balik keje jer... takder yang xciting... Petang semalam ader open house BNM, seperti tahun-tahun lepas, menu tak banyak yang berbeza... laksa johor, roti jala, nasi briani dan byk lagi la.... yang paling tak boleh miss, kambing panggang..... Pukul 12.50 aku dah turun sbb aku tau kalau turun lambat, sure pack ngan manusia. Aku dah la kebulur... sampai jer kat bawah tu, Gabenor dah siap menanti dengan senyuman.... orang pun tak ramai sangat... boleh la chop tempat yang strategik sket....
Abis makan, Mukhzani(merangkap boss aku) ajak aku kluar ke chow kit jap, antar motor dia pi workshop. Pukul 2.30 kami menyelinap kluar, sib baik manager aku tak tau... kalau tak naya jer la.... Badan aku still sakit2 lagi, angkara main badminton ngan azman ari isnin lepas, sib baik ari ni man sakit kaki, boleh rest jap.... esok ingat nak main lagi.....
Balik keje semalam, aku trus ke midvalley, layan blues sorang2 kat sana..... pusing dalam Jusco ngan care4 untuk survey Dvd player lagi.... aku ni kalau tak abis survey, takan puas hati.... kalau boleh, mau semua shopping complex aku nak pi survey.... Jumpa Kak Mala kat toys department, Jusco..... dulu aku keje kat situ... banyak gak la kenangan aku dengan mainan2 kat jusco tu.... kalau boleh teringin la nak keje situ balik........ seronok, sbb time keje pun boleh main.. banyak lak tu mainan yang bermacam-macam jenis..... keje pun tak stress....

Kalau diberi peluang menyongsang masa, aku nak balik ke waktu diketika aku membuat keputusan yang merubah kehidupan aku sekarang ni

No comments: