Wednesday, January 04, 2006

ujan

Assalamualaikum...

Hujan... Kebelakangan ni hujan sering turun di kotaraya yang penuh dengan kesesakan... hujan yang turun bersama seribu rahmat... semoga dapat membasuh segala kekotoran silam dan memberi nyawa pada hidupan baru....
Cuti minggu lepas, aku banyak lepak kat umah ajer... even tahun baru pun disambut didepan tv... malas aku nak bersesak kat dataran or klcc.... aku dah serik dengan kesesakan di sana... Hari isnin aku terpaksa gak keluar. Kepala aku dah pening sebab banyak sangat tido... Wira ada bagi tau aku yang metrojaya Pj ader buat clearance sale... well better check it out... jalan kat area seksyen 14 tu sesak, parking penuh sbb sale tu... memang murah giler.. tapi takder yang dapat menarik perhatian aku... dah abis rewang dalam metro tu.. aku pi jaya supermarket jap... masuk guardian beli la apa yang patut... Masa nak balik, aku singgah jap kat kfc depan INTAN... best la kat situ... sebab apa best? Baik korang pi sendiri.. wakakakakaka....
ok la.. ini ari aku takder masa nak taip panjang-panjang... busy sket la.. huhuhu.....

No comments: